سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هر روز با پیامبر اعظم(ص)

جمعه 86/1/31 10:29 عصر| | نظر

هر روز با پیامبر اعظم (ص)

 

سپاس بیکران به درگاه ایزد یکتا که نعمت هایش را بر بشر ارزانی نمود ونظام احسن را بر پا نهاد.سپاس پروردگاری را که راه سهادت را بر بندگانش گشود و توانایی پیم.دن عطا کرد. سپاس خدای را که به واسطه وجود پیامبران الهی راه را بر انسان هموار کرد تا بتوتند به جایگاه اصلی خود دست یابد و درود و سلام بر خاتم انبیا حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)پیامبرنوروهدایت که بشرراازظلمت و تاریکی ها به سوی نور رهنمون شد و زندگی را در بیکران خلقت بر همگان زیبا کرد .

درود و سلام بر او که مظهر عشق و دوستی و کمال و زیبایی ها است و آنکه رازهای آسمانی شب را شکافت و نور وجودش مایه ی خیر و برکت زندگانی انسانها شد و خورشید فروزان وجودش در همه زمان ها و مکانها روشنایی بخش مسیر کمل و قرب را فراهم کرده است. ودرود بر پیروان راستینش که با الهام از کتاب الهی و سیره ی ان حضرت و فرزندان پاکش که برای همیشه تاریخ راه سعادت را خواهند پیمود و نمونه آزادی و ازادگی خواهند بود.

مسلمانانی که وجود خود را از سر چشمه محبت آن رسول گرامی سیراب کرده وطعم عشق الهی و مقام انسانی را به واسطه ی وحی دریافته اند و انسان هایی که نجات و سعادت خود را در کرو خروج از تاریکی ها و رسیدن به نور هدایت میدانند و چه مقامی بالاتر از وجود مبارک و عظیم الشان پیامبر اسلام ,و چه زیباست آن زندگی که از نور وجود او روشن شود مرزهای زمان و مکان را در نورند و خود را به واسطه ی پیروی از پیامبر اعظم الهی به مرز لا یتناهی نعمت های حضرت حق برسانند و هر روز خود را با آموزه هایی از آن رسول گرامی مزین کند و درود بر مسلمانانی که پیروان راستین دین محمدی هستند و از دل و جان برای ارتقاءدین الهی تلاش می کنند.

خوب است که از خود سوال کنیم چگونه مسلمانی هستیم ؟ چه وظایفی داریم؟ و تکلیف آینده چیست؟

و ما چه سهمی در کار میتوانیم داشته باشیم ؟امیدوارم از الطاف بیکران حضرت حق بهرمند شده و بتوانیم دربرابر دینمان وظایفمان را انجام دهیم و نشان دهیم که در راهیم و هر روزمان را با سرمشق گیری از سیره ی پیامبر اعظم(ص)نورانی کنیم.

  
مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها