سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9909مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی ( محرم 1386 )

جمعه 87/10/13 6:17 عصر| | نظر

مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی ( محرم 1386 )    
 

مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی ( محرم 1386 )مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی که در محرم 1386 اجرا شده است را می توانید در قالب 45 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

قلبم و خدا کرده از کودکی حسینیه 

در کنار آبم امام در غم یک قطره آبم 

در اوج ماتم و غم جانسوز کربلا 

ولی علی علی جان علی اکبر حسین 

منم بابا علی اکبر 

وقت جان بر کفی لاله باغ لیلا 

بشیر سبط احمد ابن الامیرم 

مولا میا به کوفه حسین یابن فاطمه 

عبدالله آمد از حرم به میدان 

عمه جون وقتشه که منم بشم یه قربونی 

قاسم ابن الحسنی یابن الحسن 

الله الله یا حبیبی نور عینی یا حسین 

یا حسین غریب مادر مهربون عموی من 
کاروان حسین راهی کرب و بلا 

یک کاروان رسیده که محمل به محملش 

پسرم یه بار دیگه چشاتو وا کن عزیزم 

افتاد یاد روضه بابا شب وداع 

نغمه شب و روزم کربلا رو عشقه 

وای تشنه لب حسین من 

دختر فاطمه یا زینب ثانی حیدر 

ای پدر جان ببین خرابه شد منزلم 

ایتا یا ابتا من الذی ایتمنی 

یا اباالفضل ای برادر ای علمدار رشیدم 

بهجه قلب یاسی 

رسیده وقت سوز و ماتم 

کربلای تو حسین خدا می دونه چقدر قشنگه 

حسین من غریب و بی کفن کربلا 

چو دیده زینب با غم و آه 

وای وای  

این دل اسیر روضه های دلداره 

شکر خدا رو سرمون این علمو بازم دیدم 

شیر سرخ عربستان وزیر شه خوبان 

قلبم از صفای تو شده قیامت 

قسم به بین الحرمین و کوی عباس 

مسیحیان دل من شد غرق عشق و احساس 

در اوج ماتم و غم جانسوز کربلا 

یل سپاهم ای برادر 

ولدی ولدی علی علی 

شده دربند درگاهت یل ام البنین عباس 

ای برادر تویی ساقی لب تشنگان 

امان از این مصیبت عظما حسین 

رو دل کتیبه می زنم  

کرب و بلا دلم برات تنگ به والله 

هیچ می دونی چرا این دلم 

سند قلبمو من ز روز اول زدم به نامت 


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها