سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9892مجموعه نوحه های سید مهدی میرداماد ( سال 1386 ) - قسمت دوم

جمعه 87/10/13 5:44 عصر| | نظر

مجموعه نوحه های سید مهدی میرداماد ( سال 1386 ) - قسمت دوم    
  

مجموعه نوحه های سید مهدی میرداماد ( سال 1386 ) - قسمت دومقسمت دوم مجموعه نوحه های سید مهدی میرداماد که در سال 1386 اجرا شده است را می توانید در قالب 31 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.


ان لقتل الحسین
ای دل ای دل ای روزگار

امان از دل زینب  

هلال محرم دمیده از چشا خون چکیده

گو غیر کشد زارم من یار پسندیدم 

ماهی خشکیده لب  

آیینه قرآن بیارید دنبال دلبر من  

میری و بی تو نا امیدی توی سفره ام چیده شد 

میری آروم آروم یا حسین لحظه آخر اومد

بابی انت و امی یا ابا عبدالله 

عزیز زهرا یا حسین عزیز زهرا

بارون چشمام می باره برات

یا تن رسد به بابا یا جان ز تن بر آید 

درد و غمهات رو به جون می خرم  

حسین من درد منو دوا نما 

شده این دستم سپر بلا

شقایق کاشته توی صحرا 

بی تابم ای عمو جان این بار کن صدایم 

کبوتر زخمی منی آرزوی دلمی

عزیز زهرا یا حسین عزیز زهرا 

یا اخا یا حسین یابن زهرا 

قاصدک خسته تو در دل طوفان نشست

درد دل این شام سیاه آمدی ای ماه من 
شاخه به شاخه نذر تو باغ شکوفای من
هستی من جان عموست خون گلوی آبرو 

در تب و تاب عاشقی آمده ام ای عمو  

گلشنی از لاله شده غنچه رویت علی

سرخی یاس تن تو آتش جانم شده 

هم نفس مادر ما می کشم از سینه آه

علقمه شد کوفه تو ای علی کربلا 

در دل این دشت بلا ذکر ما ناله شود 

 


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها