سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9895مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1386 )

جمعه 87/10/13 5:44 عصر| | نظر

مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1386 )    
   

مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1386 ) مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری که در محرم 1386 اجرا شده است را می توانید در قالب 51 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

آن وقت که در ارض و سماوات
حسینیم افتخارمه
کودک قلبم شده به عشق تو مبتلا 
شبها تو کوچه های سرد کوفه 

باد مخالف می وزد در جان این شهر 

حسین یار منه خریدار منه 

حسین وای

الا ای شاهد شب گریه ها تنگ دلامون 

کربلا کرب و بلا

دل بی قرارم در شور و نوا شد  

واویلتا از کربلا  

حسین یار منه خریدار منه

شبی که از غزل نابتان چکیده شدم 

عمرم به پات می زارم شوق نگاه تو دارم 

دلم تو کربلات ارباب همیشه موندگاره 

کنج خرابه دخترکی رو خاک 

امشب در این کنج خرابه 

ای همه انتظار من  

عطری که از حوالی پرچم وزیده است 

یادش بخیر کرب و بلا کرب و بلا 

ای امیر میکده اخا  

من جام می می خواهم  

گفتم کجا گفتم بخون 

الا ای شاهد شب گریه ها تنگ دلامون 

ای فتاده به روی خاک عموی من 

سرباز کربلایم از نسل مجتبایم 

با شوق و شور آمدم عمو 

اهل عشیره غمم دیوونه محرمم 

بگذار زیر پای تو نقاشیم کنند 

مستم مستم مجنون هستم 

با آب طلا نام حسین قاب کنید 

وقت وداع آخر آمد ای عموجان 

صد مرده زنده می شود از ذکر یا حسین 
به راه تو مولا فدا کنم جان را  

لالا لا علی اصغر  

ای گل ناز خزان شده  

پای عشقت ای امیر کربلایی  

توی تاریکی قلبم عشق تو چراغ راهه 

رفتی دامن کشان علی از بر من 

سرو خرامان من علی  

تا از ازل زهرا فرموده محرمی  

آن را که تربتی ز غبار شما دهند 

مرغ دلم کرده هوای سفر  

سپه سالار لشکر من برادر من  

الهی که یه روز بیاد کنار صاحب الزمون 

علمدار ماه حرم اباالفضل 

ساقیم من که مشکم بیش از جونم عزیزه 

آرزومونه با یک پرچم سرخ یا حسین 

مردونه پای حرفمم  

خونه خرابم آقا دیوونه شدم از عشقت 

ای ذوالفقار سپاه من  


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها