سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9869مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1385 ) - قسمت اول

جمعه 87/10/13 4:21 عصر| | نظر

مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1385 ) - قسمت اول    
 

مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری ( محرم 1385 )  - قسمت اولقسمت اول مجموعه نوحه های حاج مهدی مختاری که در محرم 1385 اجرا شده است را می توانید در قالب 25 قطعه صوتی از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

حسین مولا شاهنشه عالم

 

 

آقاجون دست وفات معمار خلقت منه

بی قرارم ناله دارم جز تو ارباب خریداری ندارم

خونه خرابم آقا دیوونه شدم از عشقت

بی کس و یار و غریب بین کوفه بی حبیب

غریبی درد بی درمونه

تنها ماندن در این دیار مونس من در و دیوار

باز هم خواب حرم دیدم و دیوانه شدم

دل من عاشق می مونه

خواهم زنم پر تا خدا تا مرکز دارالشفا

دشت غم دشت عطش دشت بلایی کربلا

ای کربلا به سویت یک کاروان دل آمد

اینجا کجاست ای برادر شده دلم زار و مضطر

نمیره از خیال ما شبای بین الحرمین

مذهب فاطمی و ذکر مدامت عشق است

هر وقت دلم بابا تو رو بهونه کرد

شد خزانی باغ لاله پرپر شده یک سه ساله

دلم به شینه حسینه به زیر دینه حسینه

به گدایی حرم اهل سما می آید

خونه خرابم آقا ویرونه شدم از عشقت

با اجازه آقام امام رضا هیئتیا بریم به کربلا

آقاجون دست وفات معمار خلقت منه

آمدم بر آستانت سر نهم سامان بگیرم

آزاده ام دلداده ام در جانبازی آماده ام

سینه بزن آی سینه زن به عشق شاه بی کفن


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها