سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9835محمد کمیل شهادت امام صادق (ع) 1387

پنج شنبه 87/10/12 8:17 صبح| | نظر

مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی ( سال 1382 )    

مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی ( سال 1382 )مجموعه نوحه های حسین سیب سرخی که در سال 1382 اجرا شده است را می توانید در قالب 49 قطعه صوتی  ( زمینه ، واحد و شور ) از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

زمینه و واحد

من از عشق تو مستم

شمع شبستان دل رقیه

غم دل با که بگویم که بود محرم رازم

رفته ز کف توانم تنها و نیمه جانم

برادر من ای بی قرینه شاه مدینه نگار من

من به ذکر دائمم من ز آل هاشمم

یکه و تنها یا ابی عبدالله

شش ماهه طفلی در گاهواره  

علی اکبر گل لیلا  

پیرم مکن ای جوان من

یا حسین اشرب ما یعیونی یا حسین

ساقی در خون شناورم

تو شیر شاه مردانی اباالفضل

شام غم های رقیه در خرابه زد سپیده 

سینه پر سوزم در غم می سوزم 

پیغمبری که یک عمر غمخوار امتش بود 

من مهدیم من مهدیم صاحب تیغ دو سرم 

بیا سری بزن ای دل به خانه زهرا 

ای حامی کرب وبلا زینب کبری

 

شور

 

صبح ازل روی حسین است و بس

غریب مادر یا حسین

این حسین کیست که دلها مست وی است

فخر ما در کل عالم نوکری کوی اوست

گوش بکنید گوش بکنید که داره یک صدا میاد

حسین خواندی مرا ممنونتم

شب نهم رسیده و غرق جنونم به خدا

این شبا توی کربلا تشنگی غوغا می کنه

می که بی اندازه باشه بهتر است

رسیده هشتمین شب و این دهه رو به آخره 

ای که در باغ ولا منصب سقا داری 

شب ششم رسیده این دهه هم نیمه شده 

  روز ازل خدا منو مست و دیوونه آفرید 

رقیه بنت الحسین رقیه بنت الحسین 

ای پسر قشنگ من شجاع و مهربون من 

شامیان خنده به زخم جگر ما نزنید 

من اونم که همه عالم میگن مجنون عباسه 

عشق ارباب از دل صبر و طاقت ربوده 

یابن زهرا نور عینی نور چشمان حسینی

گمانم کربلا شد عمه نزدیک

بیا رویم دلا سوی کربلای حسین

ذکر یا حسین ما دنیا رو بر هم می زنه

حسین وای

مجلس عزای تو برای من چو جنته

یا حسین ای عشق زینب

ای علمدارم کاشف الکرب الحسینی یا اباالفضل


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها