سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9842مجموعه نوحه های حاج مهدی سلحشور ( محرم 1384 )

پنج شنبه 87/10/12 8:17 صبح| | نظر

مجموعه نوحه های کربلایی حمید علیمی ( سال 1383 )    

مجموعه نوحه های کربلایی حمید علیمی ( سال 1383 )مجموعه نوحه های کربلایی حمید علیمی که در سال 1383 اجرا شده است را می توانید در قالب 38 قطعه صوتی ( زمینه ، واحد و شور ) از طریق ادامه مطلب دریافت کنید.

زمینه و واحد

غم عشقت بیابون پرورم کرد

گر تیغ تیغ ناز تو و دست دست توست

بزار تا آخر عمرم برات روضه بخونم

فاطمه ای گوهر نایاب عشق

 تمام آبروی اعتبارم  
دل شکسته حال زهرا را فقط دل شکسته می داند

زاهد چه گشایی در دکان ریا را

گر چه طفلان همه از در دلم با خبرند
بگذار آدمیان طعنه زنندم گویند
ای ساربان آهسته ران  
عمه بی عشق مرا تابم نیست
ای صبا از من بگو آن دلبر جانانه را  
مانده ام تنها یا حسین دلبر من 
ای برادر دیده وا کن آمدم
دل من با غم اجینه
یا حسین ای برادر زینب
قابل نبوده ام که کند دعوتم کسی

شور

با رقیه دل من خدایی میشه

مست و خراباتیمو سائل این میخونه ام

سر حلقه دیوانگان مولا امیر المومنین

تو ای عشق و ای تمام وجودم

هر گام به کوی عشق صد گونه خطر دارد

تموم زندگی ما نذر رقیه است

حسرت زیارت تو مونده تو این دل زارم

یوسفم از یوسفان دل می برد

هر نفسی که می زنم

به کجا روم زد دردت چه دوا کنم چه چاره

حوریه عشقم که جان در کنج ویران یافتم

وای حسین حسین حسین

دل من دوباره باز کرده بهونه حسین

چشم ابروی تو عشقه آره عشقه

ای شهنشاه ولا می خوامت قد خدا

هنوز با گوش دلها بشنو صدایی میاد


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها