سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3D Studio Max

جمعه 86/4/1 4:39 عصر| نرم افزارهای گرافیکی | نظر

منبع: www.p30download.com


3D Studio Max یکی از قویترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی میباشد. 3Ds Max به شما این امکان را میدهد تا طرح ها، اجسام و کاراکتر های سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. ابزارهای گوناگون و کامل این نرم افزار آن را از نرم افزار های مشابه متمایز ساخته است.
قابلیت های این برنامه بسیار فراوان میباشد. به چند نمونه از کاربرد های این برنامه در اینجا اشاره میکنم:
- توسط این
نرم افزار میتوانید انواج اجسام سه بعدی را مطابق نیاز خود خلق کنید.
- مهندسان طراحی های خود در اتوکد را میتوانند وارد این نرم افزار کنند و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند.
- شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید کاراکتر های سه بعدی خلق کنید و از آنها انمیشن های زیبای خلق کنید. انیمیشن های آموزشی نیروی انتظامی به کمک این برنامه تهیه میشود.
- از 3Ds Max در خلق جلوه های ویژه در فیلم ها نیز استفاده میشود. از این نرم افزار در فیلم هایی مانند Th last Samurai - Elf - The italian job - Thr matrix reloaded - The core -The ring - Driven - Kaena - Xman - Soul keeper - The green mile - the insider - Inspector gadget - October sky - Reign of fire - Panic room - the ikposter - Catch me if you can - Deep Riseing بهره گرفته شده است.

3Ds Max معروفترین
نرم افزار طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی در بازار آموزشی ایران است.
جدیدترین نسخه ی این برنامه را میتوانید دریافت کنید.


توجه:
قبل از نصب فایل ReadMe را بدقت بخوانید!
این نسخه مخصوص پردازنده های 32 بیتی است.

دانلود - 137.8 مگابایت
پسورد: www.p30download.com
سایت سازنده
لینک منبع


مشترک RSS وبلاگ شوید

آرشیوها

پیوند‌ها