• وبلاگ : تنهاترين سردار
  • يادداشت : چرا حق ما را نمي دهيد؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيد 

    اگر حجم عظيم تقلب و جابه‌جايي آرا، که آتش به خرمن اعتماد مردم زده است، خود دليل و شاهد فقدان تقلب معرفي شود، جمهوريت نظام به مسلخ کشيده خواهد شد و عملا ايده ناسازگاري اسلام و جمهوريت به اثبات مي‌رسد. اين سرنوشت دو گروه را خوشحال خواهد کرد؛ يک دسته آنان که از ابتداي انقلاب در مقابل امام صف‌آرايي کردند و حکومت اسلامي را همان استبداد صالحان ‌دانستند و به گمان باطل خود مي‌خواهند مردم را به زور به بهشت ببرند و دسته ديگر که با ادعاي دفاع از حقوق مردم اساسا ديانت و اسلام را مانع تحقق جمهوريت مي‌دانند. هنر شگرف امام باطل کردن سحر اين دوگانه‌‌انگاري‌ها بود. من آمده بودم تا با تکيه بر راه امام تلاش ساحراني را که دوباره جان گرفته‌اند خنثي کنم.

    اکنون مقامات کشور با صحه گذاشتن بر آنچه در انتخابات گذشت مسووليت آن را پذيرفته‌اند و براي نتايج هرگونه تحقيق و رسيدگي بعدي حد تعيين کرده‌اند، به صورتي که اين رسيدگي‌ها موجب ابطال انتخابات نشود و نتايج آن را تغيير ندهد، حتي اگر در بيش از 170 حوزه انتخاباتي تعداد آراي به صندوق ريخته شده بيشتر از تعداد واجدين شرايط باشد.

    از ما خواسته مي‌شود که در اين شرايط شکايت خود را از طريق شوراي نگهبان پيگيري کنيم، حال آن که اين شورا در عملکرد خود چه قبل، چه حين و چه بعد از انتخابات عدم بي‌طرفي خود را به اثبات رسانده است و نخستين اصل در هر داوري رعايت بي‌طرفي است.

    برادر و همراه شما - ميرحسين موسوي"